fbpx

פוסט: סקירה וחוות דעת על מערכת רב-מסר החדשה

אז לפני כשנה התחלתי להשתמש במערכת רב מסר החדשה גם עבורי וגם עבור הלקוחות שלי, והנה כמה מסקנות וסיכום של התכונות החדשות של המערכת, תהנו!!

חידודים חשובים וגישה למערכת:

1. חידוד חשוב לגבי גישה למערכת רב-מסר החדשה, כאשר אתם פותחים חשבון במערכת רב-מסר באופן אוטומטי נפתח לכם חשבון במערכת הישנה, ולכן אם אתם רוצים גישה למערכת החדשה יש צורך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של רב-מסר, לשדרג למנוי בתשלום ורק אז תוכלו לקבל גישה למערכת החדשה.
הגישה היא מתוך החשבון במערכת הישנה, נכנסים במערכת הישנה ל”תוספים” ואז רואים “המערכת החדשה” וכך נכנסים אלייה, המערכת שולחת סיסמא זמנית לנייד ואז אפשר להכנס באמת (טריק איך לעקוף את זה בקטע הבא)

2. טריק לגישה למערכת בלי צורך לבקש קוד כניסה מהלקוח– במידה ואתם מנהלים חשבון רב-מסר ללקוחות שלכם אתם בטח יודעים שבמערכת החדשה אחרי הכניסה יש מסך שמבקש קוד שנשלח לטלפון של הלקוח, הטלפון שרשום בפרטי החשבון.
כדי לעקוף את זה: כנסו בפעם הראשונה למערכת החדשה עם קוד זמני שמתקבל מהלקוח, ואז גשו להגדרות בתוך החשבון, בלשונית ניהול משתמשים בחשבון תוסיפו את כתובת המייל שלכם, תקבלו למייל הזמנה לגישה לחשבון, רב-מסר יבקשו ממכם לבחור שם וסיסמא שאיתו אתם תתחברו לחשבון של הלקוח, ומעתה ואילך תוכלו לגשת למערכת החדשה של הלקוח ללא בעיה, ללא צורך בלבקש ממנו סיסמא זמנית בכל פעם, הסיסמה הזמנית תגיע למייל שלכם.

אגב, כדי לגשת ישירות לחשבון של הלקוח עם השם והסיסמא שלכם יש צורך להכנס דרך הלינק מיוחד ולא דרך הכניסה הרגילה, הנה הלינק, תשמרו אותו במועדפים https://cp.responder.live/login

3. העברת תוכן ממערכת רב-מסר הישנה לחדשה, אין אפשרות להעביר שום דבר מהמערכת הישנה לחדשה, יש צורך להוריד את כל רשימות אנשי הקשר ולהעלות למערכת החדשה, יש צורך לבנות את כל דפי הנחיתה מחדש, יש צורך לבנות סדרות דיוור מחדש, קחו את זה בחשבון.

פיצ’רים חדשים שיש במערכת רב-מסר החדשה ואין בישנה:

  1. אפשרות ליצירת אוטומציות גם יותר מורכבות כמו למשל אם לקוח קיבל מייל ולא פתח, אז אחרי מספר ימים ישלח לו מייל נוסף, או שליחה של מייל רק למי שלחץ על קישור מסויים, יש עוד הרבה אפשרויות תצטרכו להכנס ולראות, אבל את כל הנושא של אוטומציות לא היה בכלל במערכת הישנה כך שזה שדרוג עצום

2. מערכת דפי נחיתה יותר מתוחכמת, דפי הנחיתה במערכת רב-מסר הישנה היו מאד מוגבלים ומאד מיושנים, המערכת החדשה יש הרבה יותר אפשרויות עיצוב, למשל עיצוב מותאם אישית של מעבר בין מקטעים שונים בדף, למשל יותר סוגי כפתורים ואפשרות לעצב כפתורים, במערכת הישנה זה היה ממש מוגבל והיה מאד קשה לעצב דף מקצועי. שווה להכנס למערכת ולראות את היכולות, לדעתי זה הבדל של שמיים וארץ.

3. בתוך הדיוורים גם יש יותר אפשרויות מתקדמות של עיצוב אבל ההבדל הבולט בעיני זה שיש אפשרות לעשות דיוור עם AB טסטינג, כלומר להכין דיוור אחד ולעשות שינוי בפרטמר מסויים למשל שעת שליחה שונה או כותרת שונה ואז לראות איזה דיוור הביא תוצאות טובות יותר.
גם היצירה של סדרות דיוור הרבה יותר נוחה ונעימה מאשר במערכת הישנה.

4. נשארו אותו דבר – מערכת סקולר של בניית קורסים דיגיטלים נשארה אותו דבר (אבל היא פחות ותיקה משאר המערכת של רב-מסר) וכנל גם מערכת קשר לניהול לקוחות, זה נשאר אותו דבר למרות שלדעתי יש שם שיפורים שאפשר לעשות, אבל זאת עדיין מערכת טובה.

עד כאן השינויים העיקריים שראיתי, בטוחה שיש עוד הרבה שינויים קטנים והרבה דקויות אבל בגדול בעיני זה השינויים העיקריים וזה בהחלט הופך את החוויה של השימוש במערכת רב-מסר לטובה יותר ומתקדמת יותר.

לפתיחת חשבון במערכת רב-מסר וקבלת חודש חינם לחצו כאן
https://www.tehila.co.il/ravmeser/
(יש לי איתם תוכנית שותפים אבל ההמלצה אותנטית לחלוטין)