fbpx

פוסט: דפי נחיתה – כל מה שחשוב לדעת

אם חיפשתם מידע על דפי נחיתה הגעתם למקום הנכון.
בפוסט הזה אני מאגדת מספר מאמרים שכתבתי על דפי נחיתה ויש בו כמעט כל מה שחשוב לדעת לפני שמתחילים לבנות דף נחיתה.

מומלץ להכין קפה כי זה הפוסט הכי ארוך באינטרנט.
תהנו!

סדר העניינים:
מה זה דף נחיתה
איפה כדאי לבנות דף נחיתה
כמה עולה לבנות דף נחיתה
מבנה מומלץ לדף נחיתה
כתיבת תוכן בדף נחיתה
עיצוב דף נחיתה

דף נחיתה זה עמוד באינטרנט שהוא עם עמוד אחד בניגוד לאתר שיש בו מלא עמודים.
הרעיון הוא שינחתו אל הדף מתוך פרסום למשל ראיתם מודעה בגוגל או פייסבוק ולחצתם עלייה?
רוב הסיכוי שתגיעו לדף נחיתה.
דף שהמטרה שלו שהגולש יעשה פעולה אחת ספציפית: למשל ישאיר פרטים, ירשם לכנס/ סדנה אירוע וכו’
היתרון של דף נחיתה לעומת אתר הוא שנותנים ללקוחלעשות פעולה אחת שהוא צריך לעשות ולא מבלבלים אותו עם כמה אופציות.
ככל שהדף יהיה כתוב טוב יותר וממוקד יותר הגולשים ישאירו שם יותר את הפרטים והוא יחשב דף שממיר טוב יותר.
(המרה זה היחס בין כמה אנשים נכנסו לדף לעומת כמה השאירו פרטים או נרשמו)

העקרונות הכי חשובים כשבונים דף נחיתה זה:
הסבר ברור על מה התועלת של המוצר
עיצוב מקצועי שמעביר את המסר ועוזר להניע לפעולה
הסברים ברורים על מה בדיוק המוצר כדי שללקוח לא יהיו שאלות והוא ישאיר פרטים
כתיבה ונראות של הדף שמשדרות אמון ועוזרות ללקוח להחליט לקנות
תוכן שמצד אחד מספיק מפורט ומצד שני לא חופר וארוך מידי
אפשרות להשאיר פרטים בצורה קלה ונוחה ולא מסורבלת.

ועוד משהו חשוב:
בניתי עשרות אולי מאות דפי נחיתה בחיים והמסקנות האישיות שהגעתי אלייהן זה:

1.
העיצוב של הדף חשוב כי זה משדר מקצועיות אבל מה שהכי קריטי זה התוכן.
2.
רוב הגולשים נכנסים לדפי נחיתה מהנייד ולכן הכי חשוב שהדף יהיה קל עם תנונות לא כבדות, קליל, עם טקטס לא ארוך מידי ועיצוב פשוט.
3.
מה שהכי חשוב זה כשבונים דף נחיתה זה לבנות אותו ולהוציא אותו אני רואה לקוחות שמתלבטים חודש על הגופן ושבוע על המשפט הראשון של הדף וחבל פשוט חבל. עדיף להתחיל ולעשות מאשר להתלבט כי תמיד אפשר לשנות תוך כדי תנועה.

אחת השאלות הנפוצות לגבי דפי נחיתה זה איפה כדאי לבנות דף נחיתה?
יש מלא אופציות וזה לפעמים קצת מבלבל!
על מנת לבנות דף נחיתה לרוב משתמשים באחת משתי האופציות.
במערכת של בניית אתרים כמו וויקס או וורדפרס.
או במערכת דיוור כמו רב-מסר סמוב וכו’

לכל אופציה יש יתרונות וחסרונות.

במערכות של בניית אתרים
היתרונות:
דף הנחיתה יושב על הדומיין שלכם.
אין צורך לשלם תשלום חודשי נוסף על מה שמשלמים כבר על האתר.
אם יש אתר מעוצב אפשר בקלות לבנות את דף הנחיתה על אותו עיצוב.
אפשרויות העיצוב של מעכות לבניית אתרים הרבה יותר גמישות ומתוחכמות ונותנות יותר אפשרויות ומרחב.

החסרונות:
אם אין לכם אתר צריך לקנות במיוחד דומיין ואחסון ולמי שלא מתמצא זה קצת מנג’ס.
מי שלא מכיר ורגיל למערכות האלו אז לוקח קצת יותר זמן ללמוד איך לתפעל, ואם אתם לא מכירים את המערכת אז יש צורך להעזר באיש מקצוע בשביל כל תיקון.

במערכות דיוור
היתרונות:
מערכות שיותר קל ללמוד ואז אפשר לתפעל את דף הנחיתה בקלות
אין צורך לקנות דומיין ואחסון, כך שאפשר לפתוח חשבון ובאותו רגע להעמיד דף נחיתה.
יש תמיכה טכנית בטלפון בעברית

החסרונות:
יש צורך לשלם תשלום חודשי כדי שהדף יהיה פעיל
אפשרויות העיצוב יותר מוגבלות לעומת מערכות כמו וורדפרס ווויקס.

בקיצור.
לכל מערכת ולכל אפשרות יש את היתרונות והחסרונות שלה.
אני באופן אישי בד”כ בונה דפי נחיתה ללקוחות במערכות דיוור כי אפשר גם בהם להגיע לאחלה תוצאות ומאד נוח שהלקוחות יכולםים לתפעל את הדף אחר-כך בעצמם לבד.
מצד שני כמובן שלוורדפרס ולוויקס יש יתרונות עצומים ואפשרויות עיצוב מדהימות.

להתחברות למערכת הדיוור סמוב ללא עלות לחצו כאן. 
ניתן לפתוח במערכת חשבון חינמי עד 200 מנויים ולבנות עד 3 דפי נחיתה

להצטרפות למערכת הדיוור רב-מסר
וקבלת חודש ללא עלות עם אופציה ל-1,000 מנויים ו-6,000 שליחות לחצו כאן

בחלק הקודם כשדיברנו על איפה כדאי לבנות דף נחיתה הסברתי שיש אפשרות לבנות דף נחיתה במערכת לבניית אתרים או בתוך מערכת דיוור.

המחיר תלוי במערכת שבה תבחרו. 

במערכת לבניית אתרים כמו וורדפרס או וויקס יש צורך ביותר ידע על מנת לבנות את דף הנחיתה, זה מאפשר יכולות עיצוב מורכבות יותר ודורש עוד ידע טכני ולכן המחירים בשוק מתחילים בכ-1,800 ש”ח
המחיר של זה יכול להגיע גם ל-3,000 ש”ח ויותר, הכל תלוי אם עובדים מתוך תבנית מוכנה, אם יש לכם כבר אתר, אם יש לכם צורך גם בכתיבה, אם יש גרפיקה אם זה כולל סליקה וכו’

בניית דף נחיתה במערכת דיוור יוכל להתחיל ב-1,000 ש”ח, אני אישית לוקחת 1,500 ש”ח על בניית דף נחיתה במערכת דיוור.

כשאתם מבקשים הצעת מחיר לדף נחיתה אני ממליצה לבדוק כמה דברים, המחיר כמובן תוצאה של שקלול מה אתם מקבלים בתמורה.

1.
מי בונה את הדף ומה הרקע שלו, יש אנשים שיגיעו מרקע עיצובי, מרקע טכני או מרקע של כתיבה, כל אחד יתן לכם תוצאה קצת שונה בהתאם לתחום ההתמחות שלו.
אם אתם בתחום עיצובי וחשוב לכם שהדף יהיה מהמם כדאי לחפש מישהו שעובד צמוד למעצב או שמגיע מרקע של עיצוב.
אם אתם מרגישים שהכתיבה שלכם לא מספיק חדה שווה לחפש מישהו עם הרבה נסיון בכתיבה.
אם אתם לא בטוחים שהתמחור נכון, שהמוצר שאתם רוצים לבנות עבורו דף מספיק מחודד אולי שווה שמי שבונה את הדף יכיר את התחום, יהיה בעל עסק הרבה שנים ולכן יוכל לעזור לכם לחדד את הנקודות האלו.

2.
תבדקו מה בניית העמוד כולל:
האם זה כולל בניית עמוד תודה (שאליו אנשים יעברו אחרי ההרשמה)
האם זה כולל הטמעת פיקסל (שתוכלו ליצור אח”כ מודעות מהקהל שהיה בדף)
האם זה כולל כתיבה? שיוף של התוכן של הדף?
האם זה כולל חיבור של כל מי שנרשם לרשימתת תפוצה?
האם זה כולל שכל מי שנרשם לכם בדף יקבל מיידית מייל אחרי ההרשמה?
האם זה כולל חיבור לסליקה?

כמו שלא קשה לראות יש הרבה פרמטרים שמשפיעים על מחיר של דף נחיתה וקשה להגיד מחיר ולהיות בטוחים במאה אחוז.

אני אישית אוהבת לעשות עבודה מההתחלה עד הסוף, ולכן מכלילה בכל פרוייקט של דף נחיתה גם שיוף של הכתיבה, גם חיבור לרשימת תפוצה, גם מייל אחרי ההרשמה, גם דף תודה וגם הטמעת פיקסל והרבה פעמים עוד דברים מסביב שהופכים ללקוח את בניית הדף לחוויה מוצלחת ומביאים תוצאות.

בקיצור
מחיר של דף נחיתה תלוי בכמה פרמטרים ויש כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים בעל/ת מקצוע שיבנו את הדף עבורכם.

זהו, אחרי שהבנו איפה לבנות את הדף וכמה זה עולה – מגיעה השאלה מה המבנה של הדף? מה קודם? מה אחר-כך? מה חשוב ומה פחות?

הכנתי לכם פה מבנה מומלץ לדף נחיתה

1.
כותרת שמסבירה מה המוצר ופונה לרגש למשל:

סדנת RE-start
להתחיל מחדש
לשנות הרגלים
להנות מהדרך

2.
הסבר על המוצר או השירות:
למשל:
למה שווה להרשם לבית הספר שלנו?

3.
פירוט קצת יותר מעמיק על המוצר
“איך זה עובד”
“למי זה מתאים”
“מה תקבלו בסדנה”

4.
קריאה לפעולה ולהרשמה ומחיר
ממליצה לכתוב הקדמה של כמה מילים לפני המחיר
למשל:
כל הטוב הזה רק במחיר של X
או:
מה ההשקעה שלי:
לררגל ההשקה מחיר נגיש לכל כיס

5.
כאן אם מישהו השתכנע הוא כבר נרשם אבל אם לא הוא עובר לחלק הבא:
ממליצה להכניס פה תוכן כמו:
היתרונות שלנו על המתחרים
שאלות נפוצות
סילבוס מלא של הקורס

6.
מי אנחנו
בחלק הזה אנחנו כותבים תוכן עלינו בעיקר בהקשר של למה כדאי לקנות ממנו
לא חובה להכניס פה את כל קורות חיים אבל תוכן שיגרום לאנשים להכיר אותנו לסמוך עלינו ולהבין שאנחנו מקצועיים.

7.
המלצות של לקוחות
או הוכחות חברתיות
למשל צילומי מסך של לקוחות מרוצים
ראיון בתקשורת וכו’

מה כותבים בדף נחיתה?
הכנתי לכם סרטון עם כמה דגשים חשובים:
– כתיבה בשפה אחידה
– כתיבה שפונה גם לנשים וגם לגברים
– למה חשוב להקפיד על כותרות ברורות
– צבעים של פונטים
ועוד כמה נקודות שחשוב לשים לב בכתיבה של תוכן לדפי נחיתה
יש שאלות?


הכנתי לכם סרטון עם כל הטיפים והעצות שיש לי לגבי עיצוב של דפי נחיתה.
אז מה בסרטון? 
דגשים על בחירת צבעים בדפי נחיתה
גופנים בדפי נחיתה מה חשוב לדעת
בחירת תמונות נכונה ומאגרי תמונות שאני משתמשת בהם
הורדת רקע מתמונה ואיך זה שימושי
איך אני מעצבת בקלות תמונת נושא לדף נחיתה
מה חשוב לדעת בעיצוב טופס בדף נחיתה
איך ליצור לינק ליצירת קשר בווצאפ בדף נחיתה
איך ליצור אופציה שיוכלו לשתף את דף הנחיתה שלכם ברשתות חברתיות.

רוצים לבנות דף נחיתה וצריכים קצת פוש?

יש לי מגוון שירותים שיכולים לעזור לכם עם דף נחיתה:
1. שירות של מהפך בדף הנחיתה, אנחנו עוברים יחד על הדף שלכם ואני נותנת לכם פידבקים לשיפור מבחינת כתיבה תוכן ונראות ולאחר מכן נפגשים שוב לתיקונים אחרונים.  עלות השירות 600 ש”ח
כל הפרטים על השירות כאן

2.בניית דף נחיתה מאפס, אתם שולחים לי את התוכן, אנחנו משוחחים על העדפות ונראות ואני בונה עבורכם את הדף. לצפייה בתיק עבודות כנסו לכאן

3. הדרכות מותאמות אישית ובנייה משותפת של דף נחיתה. אם בא לך ללמוד לבנות דף נחיתה מקצועי ומוצלח לבד, אפשר לקבוע איתי סדרת הדרכות ולבנות יחד דף נחיתה. קצב ההתקדמות תלוי ברמת הידע ובמורכבות הדף. העלות לחביחת 4 הדרכות של שעה 1,000 + מע”מ.
כדי להתקדם שלחו לי מייל