איך ליצור עבור לקוחות תזכורת אישית במערכת הדיוור – (למשל על יום הולדת)
אם יש לכם רשימות לקוחות במערכת הדיוור אתם בטח רוצים שהדיוור יהיה כמה שיותר אישי, אחת הדרכים היא לשלוח להם דיוור מותאם אישית, כמו למשל
אם יש לכם רשימות לקוחות במערכת הדיוור אתם בטח רוצים שהדיוור יהיה כמה שיותר אישי, אחת הדרכים היא לשלוח להם דיוור מותאם אישית, כמו למשל
שמעתם על המושג מערכת דיוור? מה זה מערכת דיוור בדיוק? מי צריך מערכת כזאת בעסק ואלו תכונות יש בה?אני פה כדי לעשות לכם סדר. אז
מחפשים חברת סליקה? רוצים להתחיל למכור מוצרים בתשלום דרך דף נחיתה?אם ניסיתם לעשות את זה בטח הבנתם שיש עולם שלם של חברות סליקה, עולם של
בעבודה נכונה וחכמה עם מערכת הדיוור שלכם אפשר לחסוך עשרות שעות עבודה, זה אולי נשמע מוגזם אבל אני מבטיחה שלא. מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות בדיוק
הכנתם קורס דיגיטלי? מגניב! הנה הוראות איך להעלות את הקורס שלכם למערכת סקולר של רב מסר, מערכת קלה ונוחה שאני משתמשת בה ומרוצה מאד!אז –
אם רציתם לאחרונה לבנות דף נחיתה עם סליקה בטח גיליתם שיש כל כך הרבה אפשרויות ושזה קצת מבלבל…צריך לעשות מנוי למערכת דיוור, לשלם תשלום חודשי
הכנתי הדרכה קטנה אבל חשובה ושימושית על איך ליצור דף נחיתה במערכת רב מסר ולחבר אותה לסליקה במשולם. הנה סרטון עם כל ההסבר 🙂 הנה
כשהעברתי את הסדנה הראשונה פרסמתי פוסט בפייסבוק, הכנתי דף הרשמה פשוט עם טופס והתקשרתי לכל מי שנרשמה לאשר מולה את ההרשמה באופן ידני.את התשלום גביתי
איך ניתן ליצור אוטומטית רשימת לקוחות שמתעניינים בשירות ספציפי שלכם באמצעות מערכת דיוור? תדמיינו את זה, אתם שולחים ללקוחות שלכם מייל עם כמה הצעות ואפשרויות ואחרי יומיים
האישה מאחורי “אוטומטית”, עוסקת בדיגיטל ושיווק משנת 2013.
מאוהבת באוטומציות ובכל מה שעוזר לעבודה בצורה יעילה וחכמה בעסק.
דוגמה לחלק מהשירותים שלי:
אוטומציות להתייעלות לעסקים, לדוגמה: חיבור בין טפסי הרשמה למערכות לניהול לקוחות, בניית צ’טבוטים, בניית מערכי שיווק במייל, חיבור דפי נחיתה, אתרים וקורסים למערכת סליקה, עבודות מורכבות במערכות דיוור וכל מה שיכול לייעל את העסק ולחסוך זמן וכסף.